Uvjeti korištenja

1. Opći uvjeti korištenja

Trgovačko društvo RIVEKA d.o.o., Budicinova 28, 51000 Rijeka, OIB: 89764197474 (u nastavku teksta „Riveka“ ili „Prodavatelj“) pruža zainteresiranim stranama mogućnost kupnje proizvoda iz svog asortimana korištenjem online usluge internetske odnosno web trgovine koja se može realizirati putem Internet stranice riveka.hr (u nastavku teksta „Web stranica“, a online usluga internetske trgovine „Web trgovina“). Predmetna usluga podrazumijeva uvijek ažurnu ponudu od strane Prodavatelja izabranih artikala, mogućnost elektronskog plaćanja izabranih proizvoda te organizaciju dostave kupljenih artikala osobi koja putem Web trgovine izdala nalog odnosno narudžbenicu Prodavatelju (u nastavku teksta „Kupac“).

Ovi opći uvjeti uređuju ukupan postupak prodaje Kupcu od strane Prodavatelja, a zadavanjem naloga Prodavatelju odnosno potvrdom narudžbe, Kupac potvrđuje kako je u potpunosti upoznat i suglasan s ovim Općim uvjetima, kao i s uvjetima kupnje konkretnog proizvoda.
Opći uvjeti koji se primjenjuju na konkretnu transakciju između Prodavatelja i Kupca su oni koji su u trenutku potvrđivanja transakcije javno objavljeni na Web stranici putem koje se transakcija odvija. Kupci se upućuju da prije svake kupnje provjere važeće Opće uvjete.

Pravo korištenja Web trgovine osobno je pravo Kupca i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji kupac ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.

Smatra se da je Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen trenutkom potvrde narudžbe proizvoda o čemu Prodavatelj izdaje potvrdu Kupcu elektronskim putem. U slučaju da Kupac želi opozvati narudžbu, isto može učiniti na način da uputi zahtjev putem e-mail adrese webshop@vergilas-distillery.hr ili telefonskim pozivom na broj 051/619-699.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna fizička i pravna osoba. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Kupac je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom kupcu pristup ili ostvarenje svih ili dijela nuđenih usluga.

U slučaju da povremeno nastupi prekid usluga Prodavatelja, koji može biti uzrokovan tehničkim razlozima, a moguće i za vrijeme prijenosa informacija na Internetu, Kupac neće smatrati Prodavatelja odgovornim za bilo kakav gubitak podataka.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Web stranice.
Web trgovina se koristi isključivo na odgovornost Kupca. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Web stranici uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Web trgovine. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Web stranice.
Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisima i fotografijama proizvoda koje su informativnog karaktera i postavljene prema informacijama proizvođača. Prodavatelj nije odgovoran za nenamjerne greške.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23).

Informacije o trgovačkom društvu:
RIVEKA d. o. o.
Budicinova 28, 51000 Rijeka
Email: info@riveka.hr
IBAN: HR8423400091110790434
Društvo je upisano u Sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci pod matičnim brojem subjekta: 4541979
OIB: 89764197474
Temeljni kapital: 13.930,00 EUR uplaćen u cijelosti

2. Općenito o prikazu cijena i načinu plaćanja

2.1. Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene proizvoda su maloprodajne, izražene su u eurima (€), s uključenim porezom na dodanu vrijednost (dalje: „PDV”). Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda.

2.2. Proces upisivanja cijene na Internet stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se Prodavatelj unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.

Zadržavamo pravo uklanjanja bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice u bilo kojem trenutku, kao i uklanjanja ili izmjene materijala ili sadržaja iste.

Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako nismo u mogućnosti da vam se javimo, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti.

Nismo dužni prodati vam neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni (čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i mogli ste razumno shvatiti da cijena nije točna.

2.3. Sve navedene cijene na vergilas-distillery.hr istaknute su u eurima (€) , osim ako nije drugačije izričito navedeno. Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene proizvoda ne uključuju troškove dostave, unosa, montaže, manipulativne i druge troškove zasebnih usluga.

2.4. vergilas-distillery.hr internet trgovina omogućuje korisnicima plaćanje i kupnju putem kreditne ili debitne kartice, virmanom, internet bankarstvom, ili uplatom u banci u skladu s uvjetima koji su navedeni u ovim Općim uvjetima.

2.5. Kupac je suglasan da Prodavatelj, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može zatražiti dodatne dokaze o valjanosti takvog načina plaćanja, a u slučaju da takvi dokazi ne budu podneseni ima pravo obustaviti transakciju i otkazati narudžbu.

2.6. Kupac potvrđuje i suglasan je da njegov pružatelj usluga platnog prometa, u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja kupaca prema Prodavatelju, može teretiti kupca transakcijskim troškovima koji nisu poznati Prodavatelju. Kupac je suglasan da sve takve troškove snosi sam.

2.7. Ukoliko je kupac osoba koja nije državljanin jedne od država članica Europske Unije, mogućnost odbitka pretporeza prosuđuje se sukladno primjenjivim međunarodnim ugovorima o izbjegavanju dvostrukog ekonomskog oporezivanja. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za povrat poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza kupca, niti preuzima nikakvu obvezu bilo koje vrste asistirati kupcu u povratu poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza.

2.8. U slučaju da kupac robu namjerava uplatiti na žiro račun prodavatelja (virmanom, e-bankingom, u pošti, banci…) potrebno je izabrati opciju “plaćanje internet bankarstvom, virmanom ili općom uplatnicom”. Rok za uplatu prema takvoj narudžbi je 3 radna dana, nakon tog roka Prodavatelj ne garantira dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

2.9. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene na web shopu vergilas-distillery.hr bez prethodne obavijesti. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja, a što obuhvaća, među ostalim, akcijsku prodaju, rasprodaju, sezonsko sniženje, prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će Kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

3. Vrste plaćanja

3.1. PLAĆANJE NA TRANSAKCIJSKI RAČUN
Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti na transakcijski račun Prodavatelja putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja, putem opće uplatnice ili virmanom (za pravne osobe). Nakon potvrde narudžbe, Vergilas Craft Distillery na e­mail adresu kupca dostavlja ponudu za kreiranu narudžbu, s navedenim podacima potrebnima za uplatu. Sve podatke je potrebno točno upisati i izvršiti uplatu u roku koji je naveden na narudžbi. Broj računa za uplate: Privredna banka Zagreb d.d.: HR8423400091110790434, model plaćanja: 00, Poziv na broj: broj Narudžbe.

3.2. PLAĆANJE KREDITNIM ILI DEBITNIM KARTICAMA

Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se kroz virtualni POS sustav pod nazivom “WS Pay” zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Putem vergilas-distillery.hr plaćanje je moguće kreditnim i/ili debitnim karticama: MasterCard, Maestro, Diners i Visa. Prilikom plaćanja proizvoda kreditnim ili debitnim karticama kupca, istog će pružatelj platnih usluga teretiti za iznos kupoprodajne cijene i drugih pripadajućih troškova. Više o načinima plaćanja pročitajte ovdje.

Po zadavanju konkretnog naloga za izvršenje plaćanja po kreditnoj ili debitnoj kartici kupca, kupac se odriče svakog prava raskida, otkaza i/ili izmjene izvršenja konkretnog naloga za plaćanje. Ovakvo odricanje odnosni se samo na neopozivost platne transakcije i ne utječe na prava Kupca vezano uz raskid ugovora. U tom smislu kupac je odgovoran za sve troškove i štete koje u tom pogledu mogu nastati Prodavatelju.

Kupac je odgovoran osigurati da pružatelju usluga platnog prometa kreditnih ili debitnih kartica omogući dovoljnu količinu novca za izvršenje plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih primjenjivih troškova. Ovaj odnos je reguliran pravilima između pružatelja platnih usluga i kupca da se pravo na isplatu koristi od strane kreditne ili debitne kartice, te da kupac putem narudžbe dostavlja potpune i točne podatke o kreditnoj ili debitnoj kartici. U protivnom kupac je odgovoran za svu štetu i troškove koji su nastali ili mogu nastati Prodavatelju u odnosu na povredu ove obveze kupca.

4. Dostava i preuzimanje robe

4.1. Prodavatelj je dužan dostaviti naručenu robu na adresu koju je kupac naveo u Narudžbi kupca poslane putem internet trgovine vergilas-distillery.hr. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt, ukoliko prilaz do objekta nije slobodan, dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostavna služba ne unosi robu niti je nosi na kat. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

4.2. Okvirni rok isporuke, artikala koji su na zalihi, iznosi od 2 do 7 radnih dana a za otoke taj rok može biti i veći zbog objektivnih razloga i voznog reda dostavnih službi na otoke. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu na žiro račun ili kada se autorizira transakciju kreditnih ili debitnih kartica. Cijena troškova dostave vidljiva je u košarici, a besplatna je na području RH za iznos pojedinačne kupovine veći od 200€. Za proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, Prodavatelj dogovara okvirni termin isporuke s kupcem prema uobičajenim terminima isporuke.

4.3. Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju kurirske službe.

4.4. Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća, na adresi koju je kupac naznačio, zbog toga što se kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo kupac.

4.5. U slučaju neuspjele dostave, kako je to definirano točkom 3.4. ovih Općih uvjeta, ukoliko se proizvod ne preuzme, a kupac nije obavijestio Prodavatelja o tome pisanim putem , Prodavatelj ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik kupca uz obračunavanje troškova skladištenja u iznosu od 3% iznosa računa (uvećano za pripadajući PDV) po započetom mjesecu i inzistirati na ispunjenju ugovora ili, nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manipulativnih troškova.

4.6. Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan pregledati pošiljku s vanjskih strana i provjerite da nema fizičkih oštećenja na ambalaži ili proizvodu.
Ako je pošiljka neoštećena, samo u tom slučaju kupac može preuzeti paket. Kupac je dužan odbiti primitak pošiljke koja ima vidljiva oštećenja. Ako kupac ipak želi preuzeti takav proizvod obavezno od kurira na licu mjesta mora zatražiti zapisnik o oštećenju s opisom oštećenja kojeg mu kurir treba potpisati i koji je temelj za obeštećenje a dostavljač treba napraviti fotografije vidljivih oštećenja.

Nakon preuzimanja pošiljke kupac treba raspakirati i detaljno pregledati proizvod. Ako kupac zamijeti oštećenje na proizvodu, odmah (a najkasnije u roku do 24 sata po primitku pošiljke) treba nam poslati fotografije oštećenja i NEOŠTEĆENE AMBALAŽE na mail: webshop@vergilas-distillery.hr

Reklamacije za fizička oštećenja izvan roka, bez fotografija oštećenja i neoštećene ambalaže ili zapisnika o oštećenju s potpisom dostavljača NE UVAŽAVAMO.

Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja ne uvažavamo. Isto je navedeno i u svakoj narudžbi koju kupac neposredno nakon narudžbe primi na mail.

4.7. Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba potpiše pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi.

4.8. Prodavatelj može, u slučaju uočenih problema s izvršavanjem obveze plaćanja kupca, otpremu robe po vlastitom nahođenju otkazati ili odgoditi do potpunog izvršenja obveza plaćanja od strane kupca.

4.9. Zbog izvanrednih okolnosti moguće je da Prodavatelj neke od naručenih Proizvoda neće moći isporučiti. U tom slučaju Kupac će o tome bez odgode biti obaviješten putem elektronske pošte ili telefonom te će Prodavatelj u roku od 2 radna dana vratiti uplaćeni iznos.

4.10. Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne/neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove).

4.11. U slučaju osobnog preuzimanja proizvoda, proizvode nije moguće podići odmah po uplati, potrebno je pričekati obavijest Prodavatelja da su proizvodi spremni za preuzimanje. Kupac će biti obaviješten telefonskim putem ili elektroničkom poštom da je njegova roba spremna za preuzimanje.

4.12. Kako bi se osigurala što brža dostava, isporuka narudžbi s više paketa vrši se direktno iz trgovine ili skladišta u kojem je artikl na stanju. Zato je u pojedinim situacijama moguće da naručeni artikli na isporuku idu s više različitih lokacija – u tim slučajevima možete očekivati isporuku u više paketa. Za ovakav način isporuke ne snosite nikakve dodatne troškove dostave. Ako se dogodi takva situacija preporučamo vam da pričekate nekoliko dana da stignu i ostali paketi.

5. Reklamacije, povrati i prigovori

Kupac koji nije zadovoljan uslugom Prodavatelja ili isporučenim proizvodom može Prodavatelju uputiti prigovor ili reklamaciju, a Prodavatelj se obvezuje upućeni prigovor ili reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku, a uslugu pokušati unaprijediti na zadovoljstvo svih Kupaca.

Pisani prigovor Kupac može uputiti slanjem elektronske pošte na info@riveka.hr ili poštom na adresu Riveka d.o.o., Budicinova 28, 51000 Rijeka, s naznakom ZA WEBSHOP – PRIGOVOR.
Kako bi Prodavatelj što brže provjerio narudžbu na koju Kupac upućuje prigovor, moli se Kupca da u prigovoru navede broj narudžbe, osnovne podatke Kupca (ime i prezime, email adresu, kontakt broj telefona) te detaljan opis reklamacije i po potrebi fotografije reklamiranog proizvoda.
Nakon zaprimljenog prigovora Prodavatelj će Kupcu poslati potvrdu da je prigovor zaprimljen, a na prigovor će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od njegovog zaprimanja., sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23).
Prodavatelj će prihvatiti prigovor Kupca u slučaju isporuke oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih proizvoda (glede vrste i količine proizvoda u odnosu na narudžbu) te proizvoda kojima je istekao rok trajanja i izvršiti povrat ili zamjenu takvih proizvoda o svom trošku, ako utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak isporučenih proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda novim proizvodom ili proizvodima u cijelosti snosi Prodavatelj.

U slučaju robe s materijalnim nedostatkom Prodavatelj će sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22) prema izboru Kupca ukloniti nedostatak na robi, predati drugi proizvod bez nedostatka, sniziti cijenu te nakon te nakon isteka naknadnog razumnog roka za ispunjenje, odnosno i bez ostavljanja naknadnog roka za ispunjenje ako je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima izjavio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, na zahtjev Kupca vratiti iznos plaćen za te proizvode ili ispuniti drugu obvezu koju je dužan ispuniti sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Prigovor materijalnog nedostataka Kupac može uputiti na način kako je navedeno pod „Reklamacije, povrati i prigovori“.
Pravo kupca na jednostrani raskid ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane Prodavatelja te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca. Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, svaki Ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) Kupac može jednostrano raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda iz narudžbe. Rok od 14 dana započinje od dana kada je Kupac, ili treća osoba određena od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, primio u posjed proizvod koji je predmet ugovora. U slučaju da Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, izravne troškove povrata u cijelosti snosi sam Kupac.
Unutar roka od 14 dana Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora:

• slanjem popunjenog obrasca za jednostrani raskid ugovora poštom na adresu Riveka d.o.o. Budicinova 28, 51000 Rijeka, s naznakom ZA WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili elektroničkom poštom na webshop@vergilas-distillery.hr. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici Kupac može preuzeti preuzeti na ovom linku Obrazac za jednostrani raskid ugovora te elektronički ispuniti i poslati.
• slanjem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj Kupac izražava svoju volju da jednostrano raskine ugovor i u kojoj je potrebno navesti broj narudžbe te osnovne podatke Kupca (ime i prezime, adresa, broj telefona i adresa elektroničke pošte) poštom na adresu Riveka d.o.o. Budicinova 28, 51000 Rijeka , s naznakom ZA WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili elektroničkom poštom na webshop@vergilas-distillery.hr.

Nakon što Prodavatelj primi Kupčevu izjavu ili obrazac za jednostrani raskid Ugovora, obavijestit će Kupca o primitku iste bez odgađanja.
U slučaju jednostranog raskida Ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
U roku od 14 dana od kada je Prodavatelj obaviješten o odluci Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, Kupac je obvezan izvršiti povrat robe Prodavatelju pri čemu Kupac koji koristi pravo na jednostrani raskid Ugovora samostalno snosi izravne troškove povrata robe. Robu je potrebno vratiti na adresu Riveka d.o.o., Budicinova 28, 51000 RIjeka, s naznakom “POVRAT WEBSHOP – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA”. Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme sa dostavnom službom koju je Kupac koristio prilikom povrata, pa Prodavatelj savjetuje da Kupac zatraži broj za praćenje pošiljke. Na taj način Kupac je siguran da je proizvod dostavljen Prodavatelju. Također, Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac vrati proizvod na pogrešnu adresu.

 

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Kupac je dužan robu vratiti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Prodavatelj će o umanjenju vrijednosti kupljene robe uzrokovano oštećenjem/gubitkom ambalaže odnosno oštećenjem robe koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti robe utvrđivati za svaku vraćenu robu pojedinačno i o tome obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.
Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu bude proizvod vraćen, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag Prodavatelju ako je Prodavatelj o tome obaviješten prije primitka robe. Nakon što Prodavatelj utvrdi da vraćeni proizvod zadovoljava sve uvjete povrata, povrat uplaćenih novčanih sredstava bit će izvršen istim sredstvima kojima se koristio Kupac prilikom plaćanja osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača (roba koja je izrađena po specifikaciji kupca, lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe, zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima i ostalo). Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora Kupac može pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača (NN19/22, 59/23).

6. Pravila privatnosti

Zaštita osobnih podataka

• Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupca samo uz njegov prethodni pristanak te u mjeri u kojoj su oni nužni za ispunjenje njegovih obveza te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa s Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
• Pristup newsletter bazi i bazi Kupaca s osobnim podacima Kupaca uz Prodavatelja ima specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina.
• Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
• Prodavatelj ne bilježi broj kreditne kartice Kupca niti pohranjuje transakcijske podatke, već za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.
• Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjavom o privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka RIVEKA d.o.o. je odgovoran za sve internetske stranice u vlasništvu i sve sadržane podatke te je usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.
Kod registracije Kupca prilikom korištenja Web trgovine Prodavatelj prikuplja i obrađuje podatke Kupca uz njegovu privolu u svrhu izričito navedenu u samoj privoli, a sukladno članku 7. Zakona o zaštiti osobnih podataka. U slučaju da Kupac želi opozvati izdanu privolu, isto može izvršiti odjavom na unsubscribe ili slanjem e-maila na info@riveka.hr. Prodavatelj će po zaprimanju zahtjeva za opoziv privole, trajno uništiti sve podatke o Kupcu, osim onih koje je dužan zadržati radi ispunjenja svojih preuzetih obveza prema Kupcu ili zbog obveza propisanih pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Ukoliko Kupac ranije ne povuče izdanu privolu, Prodavatelj osobne podatke pohranjuje i obrađuje samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja. U slučaju davanja privole za marketing, Prodavatelj podatke čuva onoliko dugo dok se privola ne povuče.

Pravila korištenja kolačića
Ulažući napore u održavanje internetskih stranica prema potrebama Kupaca i drugih korisnika s informacijama koje su potrebne Prodavatelj se koristi tehnologijom koja prikuplja, obrađuje i odabire podatke o tome kako se koriste internetske stranice. Te se informacije prikupljaju pomoću „kolačića“ (engl. cookies) .
Kolačić je informacija spremljena na računalo Kupca od strane web stranice koju Kupac posjeti. Kolačići obično spremaju postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.
Korištenjem Web stranice Kupac pristaje na uporabu Cookiesa. Blokiranjem cookie i Kupac dalje može pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.
Isključivanjem kolačića Kupac odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svoje računalo. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u internet pregledniku. Ako onemogući kolačiće, Kupac neće moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranici.
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da nije potrebna prijava prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.

Svrha prikupljanja podataka
• Prodaja proizvoda
• Podrška kupcima i marketing – za odgovore na upite i davanje novosti i ponuda
• Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama, pod uvjetom da postoji pravna osnova za prijenos:
o Za realizaciju ugovora isporuke robe podaci se dijele sa pružateljima distribucijskih usluga s kojima Prodavatelj surađuje i ima sklopljene ugovore. Pružatelj distribucijskih usluga, prema svojim uvjetima poslovanja, može Kupca pri isporuci roba ili usluga tražiti osobni dokument na uvid i/ili evidentirati određene podatke sa dokumenta. Ukoliko Kupac nije voljan predati takve podatke nužne za isporuku paketa tj. dokaz o naručiocu, usluga ili roba neće moći biti izvršena ili uručena.
o Državnim institucijama koje zatraže podatke na uvid zbog neke treće obrade istih
o Društvima koja se profesionalno bave automatiziranim slanjem oglašivačkih poruka Društva koja Prodavatelj koristi radi razvoja i realizacije Online usluga

Web trgovina

Pristup web shopu moguć je bez registracije.
Prilikom narudžbe, od Kupca se mogu tražiti određeni osobni podaci kao što su ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja, telefonski broj.
Pri kupovini bez registracije, prikupljaju se samo podaci koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora.
Korisnik Web stranice može izabrati da li želi ili ne želi primati promotivne poruke, neovisno o tome je li se registrirao putem Web stranice ili ne. Podaci koje korisnik daje pri narudžbi, pohranjuju se na serveru Web trgovine te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici nadležnog odjela uz šifre za pristup poslovnom programu.

Mjesta pohrane osobnih podataka
Svi podaci pohranjuju se na nekoliko medija:

• Podaci o Kupcu: na stranicama web shopa koji se nalazi na zakupljenom dijelu tvrtke koja pruža prostor na webu imenom Hrvatski Telekom d.d., Zagreb
• U poslovnom programu LPS Adria d.o.o. za potrebe dostave

Registrirani korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim podacima pohranjenim na web stranici, gdje ih može pregledavati, mijenjati i brisati. Sve promjene napravljene na web stranici bit će evidentirane unutar samog poslovnog programa.