Reklamaciju možete prijaviti telefonski od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati na broj: 051/619-699 ili putem maila: webshop@vergilas-distillery.hr.
Obavezno nam navedite vaše osobne podatke, broj narudžbe i kontakt broj telefona. Pošaljite nam i fotografije oštećenja jer ćemo jednostavnije zaključiti koji je dio došao oštećen.
RIVEKA d.o.o. ne odgovara za krivo naručene proizvode. Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom i svom pripadajućom opremom. Odnosno u onakvom stanju kako je i isporučen. U suprotnom povrat neće biti odobren. Troškove transporta snosi kupac.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS. Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove.
Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.
Više podataka možete pronaći u UVJETIMA KORIŠTENJA web trgovine vergilas-distillery.hr